Evenementen Hulpverlening

   YnS4vTsP 
       EHBO ondersteuning op uw evenement !        
   
       Wanneer u een evenement organiseert, 
                 bent u verantwoordelijk  
        voor de veiligheid van de bezoekers.

Bent u op zoek naar EHBO'ers voor uw evenement?   Dan bent u bij ons aan het juiste adres.
KF Opleidingen heeft een klein maar enthousiast team.
Al onze hulpverleners zijn gediplomeerde EHV’ers via het Oranje kruis en hebben ruime ervaring opgedaan in de Eerste Hulp Verlening.
Zij volgen regelmatig trainingen, herhalingscursussen en trainingen met Lotusslachtoffers.
Zo kunt u er van uit gaan dat onze mensen altijd de juiste handelingen verrichten tijdens uw evenement.

Richtlijn
Bij elk evenement moet ten minste een EHBO-post aanwezig zijn, die permanent bemand is met minimaal twee personen die in het bezit zijn van een geldig EHBO-diploma.
Ze beschikken over een ruim gesorteerde verbandtas, herkenbare kleding, en indien nodig een AED (Automatische Externe Defibrillator, nodig voor een mogelijke reanimatie)
.Afhankelijk van de grote, aard en omgeving van het evenement kunnen meerdere EHBO-posten vereist zijn. De vergunningverlener kan als voorwaarde stellen dat hulpverleners met een specifieke expertise aanwezig zijn (bv. Bekend met de gevaren van drugsgebruik bij een dance- evenement).
Tijdens het evenement moet de coördinatie over de EHBO bij één coördinator liggen. De EHBO -voorziening valt volledig onder de verantwoording van de organisator van het desbetreffende evenement.

Minimaal Aantal EHBO’ers:

Aantal bezoekers        Aantal EHBO'ers
500 tot 1000                   2
1000 tot 2500                 4     + 1 EHBO er als Coördinator
2500 tot 5000                 6     + 1 EHBO er als Coördinator
5000 tot 10000             10     + 1 EHBO er als Coördinator

! Wij gaan er van uit dat de organisator onze hulpverleners als gast zien en tijdig van de nodige consumpties voorziet !

Tarieven:
Voor de inzet van onze hulpverleners bij evenementen zullen wij kosten in rekening brengen.
• De kosten zijn  35,- euro voor max. 2 personen 1 dagdeel  ( tot 4 uur)
   De kosten zijn  65- euro voor max. 2 personen 2 dagdelen ( tot 8 uur)
   De kosten zijn 95,- euro voor max. 2 personen 3 dagdelen ( tot 12 uur)
• De kosten voor het meenemen van de AED zijn 15,- euro per inzet. ( = Verplicht per evenement)
• De kosten voor het gebruik van onze EHBO- tent op het evenement zijn 25,- euro per inzet.
• De kosten voor het gebruik van onze portofoons op het evenement zijn 35,- euro per inzet.
• De kosten voor verbruikte materialen zullen naar alle redelijkheid achteraf gefactureerd worden.
• Reiskosten worden berekend voor evenementen buiten de kern Oosterwolde (FR) De reiskosten bedragen 19 eurocent per kilometer.

Als u op zoek bent naar EHBO’ers bij uw evenementen of u wilt meer informatie over de hulpverlening, neem dan gerust contact met ons op.

U kunt altijd een mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Voor het invullen van het aanvraagformulier evenementenhulpverlening klik op de link hiernaast: Aanvraagformulier_voor_hulpverlening_bij_evenementen_2018.docx

Wilt u liever een persoonlijk gesprek?
Neem dan contact op met onze coördinators evenementen hulpverlening de heer Frank Baron op telefoonnummer 06-27392825
of mevrouw Karin Baron – Grit op telefoonnummer 06-51812236

Communicatie
Organiseert u een evenement en heeft u communicatiemiddelen nodig?
KF Opleidingen kan daar uiteraard ook voor zorgen.    

Gecertificeerd door EHBO LOGO 100 RGB
logo oranje kruis 1
logo NIBHV
Emergency first response vierkant
Afbeelding2 1
>