Evenementen Hulpverlening

EHBO

Bent u op zoek naar EHBO'ers voor uw evenement? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. KF Opleidingen heeft een klein maar enthousiast team. Al onze hulpverleners zijn gediplomeerde EHV’ers via het Oranje kruis en hebben ruime ervaring opgedaan in de Eerste Hulp Verlening. Zij volgen regelmatig trainingen, herhalingscursussen en trainingen met Lotusslachtoffers. Zo kunt u er van uit gaan dat onze mensen altijd de juiste handelingen verrichten tijdens uw evenement.

Richtlijnen vanuit Evenementen EHBO Noord Nederland

Bij elk evenement moet ten minste een EHBO-post aanwezig zijn, die permanent bemand is met minimaal twee personen die in het bezit zijn van een geldig EHBO-diploma. Ze beschikken over een ruim gesorteerde verbandtas, herkenbare kleding, en indien nodig een AED (Automatische Externe Defibrillator, nodig voor een mogelijke reanimatie) .Afhankelijk van de grote, aard en omgeving van het evenement kunnen meerdere EHBO-posten vereist zijn. De vergunningverlener kan als voorwaarde stellen dat hulpverleners met een specifieke expertise aanwezig zijn (bv. Bekend met de gevaren van drugsgebruik bij een dance- evenement). Tijdens het evenement moet de coördinatie over de EHBO bij één coördinator liggen. De EHBO -voorziening valt volledig onder de verantwoording van de organisator van het desbetreffende evenement.

Aantal EHBO’ers bij de EHBO inzetten:
tot 5002 EHBO ers
500 tot 10002 EHBO ers + 1 EHBO er als coördinator
1000 tot 25004 EHBO ers + 1 EHBO er als coördinator
2500 tot 50006 EHBO ers + 1 EHBO er als coördinator
5000 tot 1000010 EHBO ers + 1 EHBO er als coördinator

! Wij gaan er van uit dat de organisator onze hulpverleners als gast zien en tijdig van de nodige consumpties voorziet !

Tarieven:

Voor de inzet van onze hulpverleners bij evenementen zullen wij kosten in rekening brengen.

  • Tarieven voor het inzetten van Eerste hulpverleners bij een evenement is 30,- euro per uur per koppel.
  • De kosten van de EHBO coördinator bij een evenement is 20,- euro per uur.
  • Tarieven voor het inzetten van onze EHBO E-scooter team bij een evenement is 15,- euro per E- scooter per dag / evenement.
  • De kosten voor het inrichten van de EHBO post is 25,- euro per evenement
  • De kosten voor het gebruik van onze EHBO- tent op het evenement zijn 25,- euro per dag / evenement.
  • De kosten voor het gebruik van onze portofoons op het evenement zijn 2,50 euro per inzet per portofoon per dag / evenement.
  • De kosten voor verbruikte materialen zullen naar alle redelijkheid achteraf gefactureerd worden.
  • Reiskosten worden berekend voor evenementen buiten de kern Oosterwolde (FR) De reiskosten bedragen 0,28 eurocent per kilometer.

Als u op zoek bent naar EHBO’ers bij uw evenementen of u wilt meer informatie over de hulpverlening, neem dan gerust contact met ons op.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@kfopleidingen.nl
Voor het invullen van het aanvraagformulier evenementenhulpverlening klik op de link hiernaast: Aanvraagformulier

Wilt u liever een persoonlijk gesprek?

Neem dan contact op met onze coördinators evenementen hulpverlening de heer Frank Baron op telefoonnummer 06-27392825 of mevrouw Karin Baron – Grit op telefoonnummer 06-51812236

Communicatie

Organiseert u een evenement en heeft u communicatiemiddelen nodig? KF Opleidingen kan daar uiteraard ook voor zorgen.